رفتار نامناسب مورایس با خبرنگاران در نشست خبری بدمینتون‌باز المپیکی ایران به دوره‌های جهانی مربیگری دعوت شد برای نهمین فصل پیاپی جام از دست سپاهان پرید! افشای دلیل برکناری خطیر از مدیریت استقلال فرصت ویژه نکونام برای شکستن رکورد مجیدی از دست رفت نکوداشت علی بامشکی، پیشکسوت کشتی استان خراسان‌رضوی پیروزی بسکتبالیست‌های فرش مشهد در گام اول تاریخ و ساعت بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس | تقابل پوچ با یاران سابق نکونام: از رفتن خطیر همه تیم خوشحال شدند بازگشت بنزما به رئال مادرید نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رفت بوروسیا دورتموند و پاری‌سن‌ژرمن| امباپه در حسرت فینال؟ جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و پنجم (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) | صدر کماکان در تسخیر آبی‌ها پخش زنده بازی النصر و الخلیج در جام حذفی عربستان+ تماشای آنلاین نتیجه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدئو گل‌ها| خواب آور و بی‌فایده! ویدئو خلاصه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) همه‌کاره استقلال به‌دنبال مربی خارجی سهمیه خارجی پرسپولیس کاهش پیدا کرد نتیجه بازی استقلال و تراکتور در لیگ برتر (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)| تساوی دل‌سردکننده ویدئو خلاصه بازی استقلال و تراکتور در لیگ برتر فوتبال(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

روایت عاشقانه‌های شهدای ورزشکار | شهید محمدعلی ایوبی

  • کد خبر: ۹۴۳۸۸
  • ۱۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۶
روایت عاشقانه‌های شهدای ورزشکار | شهید محمدعلی ایوبی
ورزش تمرین تحمل‌هاست و در‌این‌بین یک کشتی‌گیر، ورزشکاری تنهاست که تحمل رنج و استرس نبرد را تنها بر دوش می‌کشد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ ورزش تمرین تحمل‌هاست و در‌این‌بین یک کشتی‌گیر، ورزشکاری تنهاست که تحمل رنج و استرس نبرد را تنها بر دوش می‌کشد. محمدعلی از علاقه‌مندان به ورزش به‌ویژه ورزش کشتی بود. او در این رشته ورزشی عشق و تلاش را تجربه می‌کرد و با آن به موفقیت می‌رسید. او در شهرستان کرج به روی تشک می‌رفت و عضو باشگاه ورزشی فخر ایران بود. از افتخاراتش می‌توان به قهرمانی وزن ۷۴‌کیلوگرم مسابقات انتخابی کارخانجات فخر ایران اشاره کرد. در سوم مرداد‌۱۳۲۳ در روستای زیدانلو متولد شد و هفت‌ساله بود که پدرش را از دست داد. یک سال بیشتر به مدرسه نرفت و همراه مادر به روستای گزکوه (زادگاه مادرش) رفت و همان‌جا به کارگری پرداخت.

۵ سال بعد به زیدانلو بازگشت و ۴ سال به‌صورت متفرقه درس خواند. خدمت سربازی‌اش که به پایان رسید، در سال ۱۳۴۸ به تهران رفت و در کارخانه پارچه‌بافی فخر ایران مشغول‌به‌کار شد و همراه کار هم مدرک ششم ابتدایی را گرفت و هم سرسختانه به ورزش کشتی می‌پرداخت. در دوران انقلاب با ملت غیور ایران همراه شد و به صف تظاهرکنندگان و نیرو‌های مسلحی پیوست که پادگان «حر» و «جی» را تصرف کردند. او در عملیات تصرف تپه معروف چغالوند مجروح شد.

به‌خاطر نیروی بدنی زیاد و ورزشکار‌بودن خیلی زود بهبود یافت و مجددا در تاریخ هفدهم اردیبهشت سال ۱۳۶۰، به جبهه رفت. محمدعلی مجددا در تاریخ بیست و‌یکم آذر همان سال به جنوب رفت و باز هم با جراحت بازگشت. محمد شانزدهم فروردین‌۱۳۶۱ در والفجر از ناحیه سر‌و‌گردن زخمی شد. او در ۶ بار حضور در جبهه، در ۴ عملیات تصرف تپه چغالوند، والفجر یک، خیبر و والفجر ۸ شرکت کرد و در عملیات والفجر‌۸ بعد از دفع پاتک سنگین دشمن بعثی در تاریخ سوم اسفند سال ۱۳۶۴ به شهادت رسید.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->